Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Athens, Greece

Κυριακή, Μαΐου 14, 2006

Η θεωρία του "Τζίνι και του Χ/2"

Ήρθε η ώρα επιτέλους να γράψω και εγώ στο δικό μου blog. Είναι κρίμα να συμπέφτει με την απόφαση του Νίκου Δήμου να σταματήσει το δικό του (nikosdimou.blogspot.com)... Ήταν και θα είναι για πάντα ο Δάσκαλος!


Το πρώτο θέμα αφορά –τι άλλο- το sex και αναφέρεται κυρίως σε ανθρώπους που έχουν μακροχρόνιες σχέσεις. Μπαίνω λοιπόν στο ψητό με τη θεωρία του Τζίνι:

Είστε αραχτοί στο κρεβάτι σας και βλέπετε τις βραδινές ειδήσεις. Ξαφνικά εμφανίζεται από το πουθενά ένα τζίνι, το οποίο μπορεί να ικανοποιήσει την εξής επιθυμία σας: να σας φέρει στο ανιαρό κρεβάτι σας όποιον επιθυμείτε για να κάνετε sex (ωμό, βάρβαρο sex, χωρίς φρου-φρου κι αρώματα) και το σπουδαιότερο, αφού τελειώσει η πράξη θα του προκαλέσει αμνησία ώστε να μην θυμάται τίποτα! (χαλαρώστε και μην αρχίσετε να το ψάχνετε –δεν υπάρχουν τζίνι :-). Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
1. Πόσοι θα ζήταγαν από το τζίνι να φέρει τον/την επί χρόνια σύντροφό τους?
2. Αν δεν ζητούσαν να τους φέρει το σύντροφό τους, θα ζήταγαν να τους φέρει κάποιον/α από το στενό κοινωνικό τους κύκλο ή ένα άγνωστο αλλά πολύ όμορφο μοντέλο?
3. Θα υπήρχαν οι ίδιες τύψεις (αν υπήρχαν...) προς το νόμιμο σύντροφο, όπως αν για παράδειγμα γινόταν ακριβώς το ίδιο στην πραγματική ζωή? Θεωρητικά η απιστία είναι ίδια και στις δύο περιπτώσεις, απλά στην περίπτωση του τζίνι είναι εξασφαλισμένη η εχεμύθεια. Το ερώτημα με άλλα λόγια είναι: υπάρχουν πραγματικά τύψεις για την όποια απιστία μας ή απλά οι τύψεις είναι μασκαρεμένος φόβος «μπας και μας τσακώσουν»?


Και συνεχίζουμε με το υποθεώρημα του Χ/2:

Υπάρχει μια κλίμακα ομορφιάς από το 1 ως το 10. Ο πιο άσχημος άνθρωπος στον κόσμο παίρνει 0 και ο πιο όμορφος 10. Έστω ότι ο μακροχρόνιος σύντροφος μας παίρνει ένα αρκετά καλό βαθμό, πχ 8 (προσοχή: μιλάμε ΜΟΝΟ για εξωτερική εμφάνιση). Με ποιον προτιμάτε να πάτε για μια βραδιά (με συνθήκες τζίνι: ωμό sex, απόλυτη μυστικότητα και στη συνέχεια αμνησία για το «θύμα»), με τον σύντροφο σας ή με κάποιον που στην ίδια κλίμακα βαθμολογείται με ακριβώς το μισό: 4? Ερωτήματα:
1. Αν επιλέξετε το Χ/2 αντί για το σύντροφό σας, πως το ερμηνεύετε?
2. Εφαρμόζεται στην περίπτωσή μας η θεωρία του μουσακά? Ότι δηλαδή αν τρώμε συνέχεια μουσακά (έστω ότι είναι το αγαπημένο μας φαγητό) κάποια στιγμή είναι βέβαιό ότι θα τον βαρεθούμε?
3. Αν επιλέξετε το Χ/2, πιστεύετε ότι είναι κάτι συγκυριακό με τον/την τωρινό σύντροφό σας ή ότι σε κάθε περίπτωση μετά από χρόνια σχέσης θα επιλέγατε το διαφορετικό-παράνομο ακόμα και αν δεν είναι τόσο καλό όσο το νόμιμο?


ΥΓ: Όσοι απαντούν, και υπάρχει πιθανότητα ο σύντροφος τους να διαβάζει τα σχόλιά τους, να ξεκινούν παρακαλώ το σχόλιο με τρία αστεράκια (***), ώστε οι υπόλοιποι να καταλαβαίνουμε ότι είναι προϊόν αυτο-λογοκρισίας :-)

30 Comments:

Blogger Aphrodite said...

Χμμμ... Να κι εγώ μπαίνω δοκιμαστικά, δεν ήξερα αν δέχεσαι επισκέψεις, κι έτσι ήρθα πρόχειρα, αντί λουλούδια-γλυκά, σου έφερα μελιντζανοσαλάτα & πιπεριές ψητές απ'τα χεράκια μου, να τρως μην αδυνατίσεις με τόσα χτισίματα εδώ που κάνεις... !

(ποδαράκι μέσα)

Καλά, πες μου if at all για επίσημη πρώτη!

14/5/06 05:39  
Blogger Dormammu said...

Νόμιζα ότι θα κάνω σεφτέ, αλλά με πρόλαβαν...:-(((

Καλή αρχή.

14/5/06 13:16  
Blogger resident said...

Καλή αρχή.

14/5/06 13:59  
Blogger mickey said...

Καλό ξεκίνημα και από μένα!

Βλέπω πως σου έκανε "σεφτέ" η ...άσπονδη φίλη σου :))

Εσύ φυσικά έχεις κάνει ΤΟΝ σεφτέ ;)

Πάντα τέτοια!!!

BTW πολύ ωραίο και το avatar!

14/5/06 14:11  
Blogger An-Lu said...

Καλή Αρχή!

15/5/06 11:01  
Blogger Zoros said...

Επίσης:

@all
Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια! Μέσα στο Σ/Κ επιτέλους θα το γράψω!

@λύκανδρος
Δεν έχω ιδέα! Επίσης το zoros δεν βγαίνει από τον Ζορό!

19/5/06 21:54  
Blogger paragrafos said...

Καλοτάξιδο το ημερολόγιό σας.

Με αγάπη

Παράγραφος

20/5/06 19:19  
Blogger Zoros said...

@Athene noctua
"Αντί για χαρτονομίσματα μπορείς να κρεμάσεις την εικόνα της Αφροδίτης. Καλορίζικο!"

Περιμένω σχόλιό της επί της ουσίας!
Μου είχε γράψει πριν σηκώσω το κανονικό post (είχα βάλει ένα άδειο δοκιμαστικό για 1 εβδομάδα).

20/5/06 19:51  
Blogger christina said...

Καλή αρχή.

Οσο για την ερωτηση: Θα ειμαι τοσο χαλια με καποιον ωστε καταληγω να βλεπω τζινια και ρωτας τι θα διαλεγα?

20/5/06 20:08  
Blogger apousia said...

Kαλησπέρα κι από μένα!
Πράγματι σε συγκυρία θλίψης για τα τεκταινόμενα στο σπίτι του γάτου,γράφονται τούτες οι γραμμές.
Καλή αρχή και καλή συνέχεια!

Υ.Γ.
Επί των ερωτήσεων του post,
θα επανέλθω...

20/5/06 21:17  
Blogger maika said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

20/5/06 21:17  
Blogger andy dufresne said...

Καλορίζικο, φέρνω κι εγώ λίγα γλυκά.

Η σύζυγος που θα είναι όταν θα 'ρθει το δώρο;

21/5/06 00:39  
Blogger Zoros said...

@andy dufresne
"Η σύζυγος που θα είναι όταν θα 'ρθει το δώρο;"

Λείπει κομμωτήριο βρε παιδί μου, λείπει!
Τι αυτοκαταπίεση είναι αυτή βρε andy? Ψάξου για φοβίες :-)

21/5/06 16:05  
Blogger Zoros said...

@doris
"Αν πχ ζούσαμε σε πολυγαμικές και σεξουαλικά απελευθερωμένες κοινωνίες τα πράγματα θα ήταν αλλιώς. Το ζήτημα είναι ευρύτερο. Το βάρυνα πολύ;;; "

Δεν το βάρυνες καθόλου, αλήθεια είναι αυτό που λες. Για τα άλλα ερωτήματα τι λές?

22/5/06 10:54  
Blogger Zoros said...

Επίσης: Κανείς δεν έχει κάνει χρήση των 3 αστερακίων (***) που έβαλα στο υστερόγραφο...

Πολύ large σας βρίσκω!

22/5/06 10:57  
Blogger resident said...

(***)Τι ερωτήσεις είναι αυτές?

1)την σύντροφο μου φυσικά.
2)τρελαίνομαι για μουσακά

Υ.Γ κρίμα που γυρνάω σπίτι κουρασμένος από την δουλειά και έχω τσιμπολογήσει πριν έρθω, και έτσι τον απολαμβάνω μια φορά κάθε δεκαπέντε.

22/5/06 12:11  
Blogger Zoros said...

@the resident
"(***)Τι ερωτήσεις είναι αυτές?
1)την σύντροφο μου φυσικά.
2)τρελαίνομαι για μουσακά"

:-)))
Χμ... Πολύ παντόφλα μυρίζομαι φίλτατε resident!

22/5/06 12:14  
Blogger Zoros said...

@e-meli
Welcome! Το πιο πλήρες comment!

@doris
"Ναι λοιπόν θα χχρησιμοποιούσα το τζινι σου! Για ανθρώπους του ευρύτερου περιβάλλοντος και για τον Johny Depp!!!"
Τύψεις απιστίας θα είχες? Αν ναι, ίδιες με αυτές που θα είχες χωρίς τζίνι?

22/5/06 15:01  
Blogger Zoros said...

@e-meli

Στην πράξη του αυνανισμού πόσο συναίσθημα υπάρχει βρε κορίτσι? Πόσο πια απέχει ο αυνανισμός από το τζίνι που ικανοποιεί σεξουαλικές επιθυμίες?
Αλλά ξέχασα, οι γυναίκες δεν το κάνουν επειδή είναι αμαρτία... :-)

22/5/06 16:40  
Blogger Zoros said...

@e-meli
"Άλλωστε, όσες γυναίκες κι αν ρωτήσεις, καμία δεν νομίζω να σου πει πως προτιμέι τον αυνανισμό... από το sex."

Δεν με κατάλαβες: δεν λέω ότι ο αυνανισμός είναι το ίδιο ωραίος με το σεξ (αν και ο σοφός λαός λέει "άμα πιάσει η μαλακία, τύφλα να έχει το γαμήσι" :-).
Αυτό που εννοώ είναι, ότι αφού στον αυνανισμό (που δεν έχει αίσθημα) το απολαμβάνετε, σίγουρα θα το κάνετε και στην περίπτωση του τζίνι!

Επίσης μπαίνει και άλλο ωραίο θέμα: στην περίπτωση του αυνανισμού, υπάρχουν καθόλου τύψεις? Πόσο απέχει το να φαντασιώνετε με κάποιον από το να κάνετε σεξ μαζί του?
Πιο λιανά: Αν έρθει η κοπέλα μου και μου πει «ο (πχ) Γιώργος με τρελαίνει και συχνά φαντασιώνω μαζί του» δεν απέχει και πολύ από το «ο Γιώργος με τρελαίνει και μια μέρα το κάναμε!»

22/5/06 17:02  
Blogger Zoros said...

@arwen
“Γιατί εσύ από το τζίνι πέρασες στον αυνανισμό? Εκτός αν για τους άντρες έχει κάποια σχέση το ένα με το άλλο (εξήγησέ τη μας), γιατί για τις γυναίκες είναι εντελώς άσχετο!”

Η ιστορία με το τζίνι είναι πιο κοντά στον αυνανισμό παρά στη κανονική σεξουαλική πράξη, και εξηγούμαι:
Επιλέγεις όποιον θες για να κάνεις σεξ (στην πραγματική ζωή –no luck), το τζίνι τον κάνει να σε θέλει (το ίδιο και στον αυνανισμό, πάντα «σου κάθεται» το θύμα :-) και τέλος τον κάνει να μην θυμάται τίποτα (συνεπώς δεν υπάρχουν απρόοπτα...)
Το αυνανισμό τον έφερα στην κουβέντα λόγω της doris και της e-meli που μου έλεγαν ότι «το σεξ από μόνο του δεν λέει και πολλά» για τις γυναίκες αν δεν υπάρχει και συναίσθημα. Για αυτό τους έφερα το παράδειγμα του αυνανισμού και της φαντασίωσης, πως σαφώς στερείται συναισθήματος (με την έννοια που το εννοούν), αλλά σίγουρα υπάρχει απόλαυση.
Συμφωνώ πάντως ότι το σεξ για τις γυναίκες είναι πολύ πιο εγκεφαλικό από ότι στους άντρες!

ΥΓ: Νομίζω ότι έκανες κάποιο λάθος στο alias σου: αντί για “w” έπρεπε να βάλεις “v” ;-)

22/5/06 23:11  
Blogger Aphrodite said...

Χμμμ... Ωμό, βαρβαρο σεξ, χωρίς φρου-φρου κι αρώματα... Για λέ’, για λέ’...

Α, διαφωνώ στο να μην θυμάται ο παρτενέρ τίποτε – γιατί καλέ? Τέτοιο «αρφ!» σεχ και να ξεχαστεί? Η μιλάμε για το f*ck of the century, ή δεν αξίζει τον κόπο...

1-2. Εγώ θα έκλεβα: θα ήθελα μια δόση με τον δικό μου, και μετά άλλη μία (όχι καπάκι, να γιάνουν τα παϊδια μου ντε!) με κάποιον άλλον. Με τον δικό μου για να του θυμίσω το πώς ήταν πριν μας πιάσει η ζωή και μας σούρει στις ευθύνες (όχι ότι έχω παράπονο, τον θεριακλή μου! κάτσε να βάλω καμμιά 15-αριά αστέρια εδώ! *********, μπας και ανοίξει κανα πισι).

Με τον ξένο για να θυμηθώ πώς είναι η πρώτη φορά με άλλο κορμί (αυτό το «wow! I’m getting laid with HIM!” feeling), μια και ούσα αυστηρώς μονογαμική δε με βλέπω να μου κάθεται η φάση... Ποιόν θα διάλεγα? Μάλλον τον Keanu (crew-cut & clean-shaven, total black look) αν και θα έβαζα 3-4 υποψήφιους ακόμη, αναλόγως βαρομετρικού...

3. Τύψεις? Καλά, στην περίπτωση με το τζίνι, θα αστειεύεσαι – τύψεις!

Στην πραγματική ζωή, αν έφτανα ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο, πίστεψέ με, οι τύψεις θα ήταν το λιγότερο που θα σκεφτόμουν εκείνη τη στιγμή – ή τις επόμενες for that matter!

Τύψεις = μασκαρεμένος φόβος, τι λες μωρε?

Οι τύψεις είναι γιατί λες «τώρα γιατί το έκανα αυτό στον άνθρωπο, τι μου έφταιξε να του τα φοράω...». Ο φόβος μη σε πιάσουν από την άλλη είναι ακριβώς αυτό, φόβος! Χωρίς τύψεις μάλιστα, γιατί το έκανες... Το ξέσκισες, το φχαριστήθηκες, δεν έχεις καμμία τύψη («μου άξιζε η τούρτα, του άξιζε το κέρατο» ένα πράμα).

Aν τώρα τα έχεις και τα δύο, ε, δεν είσαι για τέτοια, άντε, παντοφλίτσα και τηλεόραση....


Στο χ/2 τώρα, χμμμμμ.....

Με κάτω από 5 δεν πάω, οπότε άκυρο το ερώτημα, δεν υφίσταται για μένα... Καλά, κάθε μέρα μουσακά, εννοείται – αλλά τελικά πόσο μπορείς να κάνεις pure, animal sex, κι αυτό συνέχεια, ε, κάποια στιγμή θα το βαρεθείς, και θα αποζητήσεις το μπούτι-που-μοιάζει-με-το-δικό-σου και τις στάσεις–λυσάρι, που ξέρεις ότι θα φτάσετε στο μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, στον λιγότερο δυνατό χρόνο, ώστε να αποχαυνωθείτε μετά με καρδούλες και νιανιά (ή έναν γερό ύπνο!!!).

Το ξαναλέω, αν έφτανα να κάνω κάτι τέτοιο, δεν θα είχε να κάνει με τον δικό μου, ούτε τα χρόνια μας μαζί, αλλά γιατί εγώ θα ήθελα αλλαγή πλεύσης, μακριά απο κείνον, πώς το λενε?

(My middle name is Penelope though… Lucky bastard!)

Αλλη ερώτηση?

(μην αρχίσεις πάλι τα φαλλοκρατικά σου, έλεος! Τουλάχιστον αν τ’αρχίσεις, να τα πιάσουμε μαζί, να κάνουμε και λίγο χαβαλέ...)

23/5/06 00:41  
Blogger Aphrodite said...

Btw, η κυρία zorou τι κανει? Χωράει να περάσει κάτω από τις πόρτες ή...
ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!

23/5/06 00:49  
Blogger Zoros said...

@aphrodite
Πω-πω τι σολάρισμα ήταν αυτό...

“(μην αρχίσεις πάλι τα φαλλοκρατικά σου, έλεος! Τουλάχιστον αν τ’αρχίσεις, να τα πιάσουμε μαζί, να κάνουμε και λίγο χαβαλέ...)”

Μα δεν χωράνε φαλλοκρατικά σε αυτό μωρό μου! Ισοδύναμο και υποκειμενικό είναι το θέμα!
Απόψεις-Απόψε που έλεγε και μια εκπομπή :-)

23/5/06 00:51  
Blogger Zoros said...

@aphrodite
“Btw, η κυρία zorou τι κανει? Χωράει να περάσει κάτω από τις πόρτες ή...
ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!”

(*** meaning: αυτολογοκρισία)
Το θέμα που πραγματεύομαι είναι καθαρά επιστημονικό και δεν με αγγίζει. Και ο ψυχολόγος ρωτάει διάφορα τους ασθενείς του, δεν σημαίνει ότι αυτά εφαρμόζονται στον ίδιο!

23/5/06 00:55  
Blogger Aphrodite said...

@zoros said...

"@aphrodite
Πω-πω τι σολάρισμα ήταν αυτό..."

Αφιερωμένο! Να σολάρω και να βλέπεις...

(είμαι πολύ αμαρτωλή τελικά!)

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!

23/5/06 01:02  
Blogger Zoros said...

@psarogata
Welcome!

"Και για τον καιρό που δεν ήμουν προτιμούσα αυτόν που είχα -και σε αυτόν τον τομέα-"

Σε θαυμάζω!
Βέβαια εξαρτάται και από το πόσο μακροχρόνια ειναι η σχέση.

28/5/06 14:29  
Blogger Το σωστό να λέγεται said...

Μασκοφόρε, τέτοιες σκέψεις είναι επικίνδυνες, γι αυτο τις λένε και ρισκέ.

Αν δεν έχεις κερατώσει την κυρά ακόμη, θα την κερατώσεις σύντομα ή θα αλληλοκερατωθείτε...το ίδιο αποτέλεσμα.

Η μοιχεία του νου (θεωρητικό κεράτωμα) δεν απέχει πολύ απ'το τρισδιάστατο κεράτωμα.

Πίσω στο ερώτημα τώρα.
Αν κάποιος ή κάποια το'χει πάρει απόφαση να κερατώσει τότε γιατί να μην το κάνει με το τζίνι;

Τζίνι είναι, πες του να πάρει ότι μορφή ο διάολος σε προστάζει και ...

Έτσι ξεπερνας τις μικροαστικές τύψεις και τον φόβο. Είσαι άθεος, απ'ότι έλεγες στου ΝΔ, δεν πρέπει να έχεις φόβον Θεού.

Ρε τι πείνα υπάρχει ακόμη στην Ελλάδα!

6/6/06 16:59  
Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Αν δεν με τσακώνανε, θα πήγαινα ακόμη και με x/2, για το διαφορετικό. Το να ζητήσεις το σύντροφό σου, μου φαίνεται εντελώς άσχετο, γιατί τον έχεις. Αυτήν τη στιγμή δεν παίζει κανένας καλός στο στενό μου περιβάλλον, οπότε θα διάλεγα μάλλον κάποιον απ’ το παλιό μου στενό περιβάλλον. Μπορεί να διάλεγα κι εκείνον τον κούκλο πιτσιρικά απ’ το Dream Show ή τον Brad Pitt, είναι έμπνευση της στιγμής αυτά. Δεν θα είχα καμία τύψη. Τι άλλο ρώτησες; Α, ναι. Θα διάλεγα οτιδήποτε άλλο, ακόμη και χειρότερο, τι είναι το χειρότερο ούτως ή άλλως; Κάτι βέβαια, που να με ιντριγκάριζε για κάποιον λόγο.

16/6/06 19:25  
Blogger DASKALOS said...

Απ το τετράγωνο του μισού, εγώ προτιμώ το μισό του τερτραγώνου. Έτσι κι αλλιώς είναι περισσότερο.....

26/3/08 12:53  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home